تشکیل۲ هزار پرونده تخلف صنفی و تولیدی در خوزستان  

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل ۲ هزار پرونده تخلف صنفی و تولیدی در استان خبر داد.  

بهرام جباری  با اشاره به بازرسی‌های دوره‌ای از واحد‌های صنفی و تولیدی در خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در این راستا بیش از ۵ هزار مورد بازرسی انجام و۲ هزار  پرونده تخلف صنفی و تولیدی در سطح استان تشکیل شده است.

او  افزود: براساس این بازرسی‌ها، پرونده‌های تخلف به ارزش بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای واحد‌های صنفی و تولیدی استان تشکیل شده است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به ارزش پرونده‌های تخلف، گفت: مبلغ ۷ هزار و ۷۹۹ میلیارد ریال در بخش تخلفات صنفی و تعزیراتی و مبلغ ۱۸ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال در بخش قاچاق کالا و ارز بوده که به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

آقای جباری با اشاره به انجام گشت‌های مشترک بازرسی افزود: گشت‌های مشترکی با همکاری دیگر دستگاه‌ها به صورت مشترک انجام می‌شود که در این زمینه بیشترین میزان گشت نظارتی توسط اتاق اصناف اهواز و ادارات تعزیرات حکومتی خوزستان با ۲ هزار بازرسی انجام شده است.

او می‌گوید: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی در بازار موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.